Što je private label
brend parfema?

Private label je popularni naziv na engleskom jeziku koji bi u prijevodu značio vlastita robna marka.

Sigurno si primijetio da trgovački lanci u svojoj ponudi, osim brendiranih proizvoda, imaju i vlastite robne marke. Proizvodi proizvedeni kao private label brendovi su uglavnom jeftiniji dok svojom kvalitetom itekako mogu parirati brendiranim proizvodima.

U posljednjih nekoliko godina sve više tvrtki okreće se pokretanju private label brendova. Razlog tome je da na taj način sami kreiraju cijene i imaju potpunu slobodu i kontrolu na tržištu. Private label zastupljen je u svim granama gospodarstva, a na tržištu dominiraju prehrambeni i kozmetički – takozvani beauty sektor.

Značajan dio beauty industrije su parfemi odnosno razne vrste mirisa. Premda su u Hrvatskoj u samom začetku, u svijetu su vlastiti brendovi vrlo razvijeni te ih kupci prihvaćanju kao kvalitetnu alternativu za popularne brendove. Neki od njih su otišli i korak dalje te postigli maloprodajne cijene koje su više od onih koje imaju popularni brendovi. Njih možemo svrstati u niche parfeme što je tema o kojoj možete više saznati na sljedećoj poveznici.

Što sve trebamo uzeti u obzir ako želimo pokrenuti vlastiti brend parfema možete saznati u kategoriji Što sve moram znati?.