Cijene proizvodnje tvog
brenda parfema

Cijene proizvodnje parfema

Jesi li se ikada zapitao kolika je proizvodna cijena tvog omiljenog brenda parfema? Što bi rekao kada bi saznao da bez obzira na to što si ga platio 500 kuna, da je njegova proizvodna cijena oko 4 euraPokušati ćemo ti to pojasniti na jednom primjeru. Za početak nazovimo tvoj omiljeni brend parfema XY i pretpostavimo da si ga kupio u ovlaštenoj parfumeriji, bilo u Hrvatskoj ili izvan nje.

XY brend ima svoje ime i to vrlo dobro naplaćuje. Isti ima cijelu vojsku ljudi koji svakodnevno rade na njemu – od dizajnera, odjela za marketing koji ga promoviraju putem različitih distribucijskih kanala, transporta, skladištenja, itd. Osim što sve to treba financijski pokriti, vlasnik brenda mora i nešto zaraditi. Međutim, ako uzmemo sve navedeno u obzir, tvoj omiljeni XY brend svejedno ne bi mogao postići proizvodnu cijenu od 4 eura po komadu.

Pa u čemu je onda tajna? Tajna je u količinama. XY brend ima na raspolaganju svjetsko tržište koje broji preko 7 milijardi stanovnika. Ima kapital koji je stvorio tokom godina i nije mu problem uložiti sredstva za proizvodnju milijun bočica parfema, čime može postići odličnu proizvodnju cijenu. Na spomenuti način funkcioniraju velike francuske parfemske kuće i to je tajna financijskog uspjeha velikih brendova.

Hrvatska Parfemska Kuća je stvorena da igra ključnu
ulogu na hrvatskom tržištu u proizvodnji malih količina po prihvatljivim cijenama.

 Naš cilj je proizvesti parfem kojeg će si svatko moći priuštiti!

 

Cijene proizvodnje kreiramo za svakog klijenta individualno. O konačnoj cijeni ovisi niz čimbenika poput kvalitete samog parfema, izbor bočice, dizajn kutijica i naravno količine. Prije nego odlučiš koja cijena tvog budućeg brenda parfema će ti biti prihvatljiva kao proizvodna, moraš se zapitati koju maloprodajnu cijenu želiš postići na tržištu. Više o tome možeš saznati ako slijediš sljedeću poveznicu.

 

Matematika je jednostavna

Uzmimo za primjer da želiš postići maloprodajnu cijenu od 50 eura, odnosno 375 kuna. Zasigurno se pitaš kako tvoj brend može postići cijenu od 375 kuna, kada tvoj omiljeni XY brend postoji već godinama i postigao je cijenu od „samo“ 500 kn. Nemoj brinuti, jer postoji još jedna tajna, a ona se zove odlično odrađen marketing

Nemoj se ograničavati samo na hrvatsko tržište jer ti je tržište cijele Europske unije na dlanu, pa zašto to ne iskoristiti? Osim toga, danas postoji pregršt načina i to vrlo povoljnih, ako ne i besplatnih, putem kojih možeš odraditi dobar marketing.

Naš tim će ti vrlo rado pomoći svojim savjetima i iskustvom.

 

Objasnimo to na jednom konkretnom primjeru parfema koji će biti jedinstven na tržištu, a temeljiti će se na količini od 500 komada, uz napomenu da se svi troškovi proizvodnje mogu pokriti sa navedenom cijenom. Od Hrvatske Parfemske Kuće ćeš dobiti IFRA Certifikat, Sigurnosno-Tehnički list (MSDS) i svu dokumentaciju koja prema Zakonu mora pratiti jedan proizvod. Odlučio si se za bočicu od 50 ml i odabrao si čep koji ti se najviše sviđa. Kako bi tvoj parfem bio u premium izdanju, donio si odluku oko izgleda kutijice, te si se odlučio da će tvoj brend parfema biti tvornički celofaniran. Što se tiče kvalitete, odabrao si da će se tvoj parfem proizvoditi u verziji eau de toilette. Maloprodajna cijena koju bi želio postići iznosi 375 kuna.

Okvirna proizvodna cijena po komadu za navedenu narudžbu iznosi od 50-80 kuna. Naravno, cijena može varirati +/- ovisno o zahtjevima klijenta. Ako direktno prodaješ svoj brend parfema putem primjerice web shopa ili putem svojih maloprodajnih trgovina, možeš i sam izračunati o kojoj se zaradi ovdje radi. Ako plasiraš parfeme preko određenih lanaca trgovina, moraš biti svjestan činjenice da dio zarade pripada i njima. Prednost u tome su veće količine koje ćeš prodati uz njihovu pomoć. Ako planiraš suradnju sa njima, 500 komada parfema ti neće biti dovoljno ni za prvo punjenje. U ovom se slučaju radi o zaradi na količinama uz maržu koja je manja nego što bi bila da parfeme prodaješ direktno.

 

Imaj na umu da nijedan brend parfema do sada nije propao

 

Rizik pokretanja vlastitog brenda parfema je minimalan, jer parfemi u pravilu nemaju rok trajanje (zakonski je rok postavljen na 3 godine), a svaki od njih uvijek pronađe svoje kupce. Stoga skupi hrabrosti i kreni u osvajanje tržišta sa jedinstvenim proizvodom za kojeg itekako ima mjesta na tržištu.

Za potpuni Cjenik, molimo te da nas kontaktiraš i u kratkim crtama nam daš što je više moguće detalja oko toga kako bi tvoj brend parfema trebao izgledati. Naš tim će te kontaktirati u najkraćem mogućem roku i sa tobom dogovoriti sastanak.

Piši nam o svojim idejama. Hrvatska Parfemska kuća će se potruditi pomoći ti da svoje ideje pretvoriš u biznis.